طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

طراحی و اجرای تخصصی کابینت آشپزخانه
اگر تصمیم گرفته اید که تحولی در آشپزخانه خود ایجاد کنید به شما پیشنهاد می کنم همراه ما باشید.

در آشپزخانه های امروزی فضای کمی وجود دارد و اکثرا آشپزخانه های کوچک در بیشتر آپارتمان ها و خانه ها مشاهده می شود.

سوال بزرگ این است:

چگونه آشپزخانه کوچک من بزرگتر و پرکاربرد تر شود؟

یعنی من چه کاری انجام دهم تا فضای آشپزخانه من دلباز تر شود و همچنین بتوانم در آن نظم و زیبایی را حفظ کنم؟

علم طراحی معماری ترفند هایی را برگزیده و ایجاد کرده است که بتوان با این گونه ترفند ها فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد و همچنین از فضا بصورت بهینه استفاده گردد.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین ها است زیرا ظاهر فضای آشپزخانه شما را شکل می دهد و همچنین نظم وسایل ها و عناصر آشپزخانه را ایجاد می کند.

سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه ، اجاق گاز و لباسشویی و … عناصری هستند که باید در این طراحی بسیار تخصصی جاگذاری شوند.

به همین دلیل است که می گوییم هر نصاب کابینت و نجار قطعا نمی تواند متخصص طراحی هم باشد زیرا تخصص نجار و نصاب و مجری اجرای طرح و نقشه مهندسین طراحی داخلی است تا در هزینه ها و وجود فضاهای پرت صرفه جویی کنند.

لذا به شما پیشنهاد می دهیم که در این تصمیم ( طراحی دکوراسیون آشپزخانه) قطعا با متخصصین این امر در ارتباط باشید و فضای خود را درگیر هزینه های مجدد نکنید. 

زیرا زمانی که شما دکوراسیون را تغییر می دهید قطعا برای مدت زیادی این بازسازی و زیباسازی تکرار نمی شود زیرا هزینه تغییر دکوراسیون بسیار سنگین است و یک اشتباه در ساختار و طراحی می تواند شما را درگیر هزینه های بعدی کند.

مشاورین دکوراسیون داخلی کارمانی در واحدی مجزا، گروهی را بصورت تخصصی برای طراحی آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه گردهم آورده است. جهت مشاوره می توانید با کارمانی تماس حاصل فرمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید