گروه معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی

۲۸ سال تجربه، تخصص و تعهد

گروه معماری کارمانی، طراح و مجری تخصصی معماری و معماری داخلی می باشد.

مجموعه ای متخصص از طراحان و مجریان حوزه ی ابنیه ،که خشت اول خودرا با تکیه بر دانش روز معماری جهان و تطبیق آن با گنجینه های تمدن، فرهنگ و معماری ایران بزرگ بنا نهاده است.
گروه معماری کارمانی پس از شروع کار خود در سال ۱۳۷۳ تا کنون با به کارگیری و استخدام تیمی با بالاترین مدارج علمی در رابطه با معماری، عمران و سایر بخش های ابنیه و تلفیق آن با دپارتمان های تخصصی و هنری خود گامی ارزنده در راستای ارتقاء سطح کیفی معماری کشورمان برداشته است.

از دیگر دستاوردهای گروه معماری کارمانی قرارگیری در صدر لیست شرکت های معماری مشهد به عنوان بهترین شرکت معماری در مشهد می باشد که این دستاورد بزرگ را حاصل لطف مشتریان و کارفرمایانی می دانیم که طی سالیان مستمر ما را حمایت نموده اند.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان

 

 

پروژه های در حال ساخت

مشتریان کارمانی

سوالات متداول

homepage medad jpg

۱. فرایند طراحی و اجرای یک پروژه در شرکت معماری کارمانی به چه صورت است؟

  • کارمانی یک گروه معماری و معماری داخلی تخصصی در حوضه ابنیه می باشد. به طبع فرایند طراحی و اجرا نیز در این گروه معماری به صورت تخصصی انجام می گیرد، این فرآیند ابتدا با توجه به خواسته مشتری مشخص می گردد. به عنوان مثال اینکه پروژه مشتری چه نوع کاربری دارد (مسکونی، تجاری، اداری، ویلا و فضای سبز و یا حتی غرفه نمایشگاه) و یا اینکه آیا نیاز مشتری طراحی و سپس ساخت کاربری های فوق می باشد یا صرفاً معماری داخلی آن مد نظر کارفرما می باشد ، همگی در فرایند طراحی و اجرای یک پروژه تاثیرگذار هستند اما عمدتاً پس از تماس مشتری و برگزاری جلسه حضوری و بیان خواسته ها وی به ترتیب خدمات ذیل ارائه میگردند : بازدید از پروژه / مشاوره / انعقاد قرارداد طراحی / شروع پروسه طراحی / برگزاری جلسات متقابل با کارفرما / تحویل طراحی و پس از آن شروع عملیات اجرایی و تحویل کلید .
  • در اغلب پروژه ها اساس کار، این فرایند و پروسه می باشد که خواهشمندیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به بخش خدمات گروه معماری کارمانی مراجعه کرده و با مشخص نمودن خواسته خود در بخش مورد نظر از نحوه کار و پروسه ارائه خدمات اطلاع کامل حاصل فرمایید .

۲. آیا در ابتدا دفترچه طراحی بودجه کارفرما لحاظ می گردد ؟ و با توجه به میزان بودجه کارفرما طراحی انجام و سپس اجرا می گردد؟

  • پس از انعقاد قرارداد طراحی و دقیقا قبل از شروع عملیات طراحی در فرم خواسته‌های کارفرما، تمامی نظرات وی دریافت میگردد؛ از جمله میزان بودجه اختصاص یافته ایشان برای انجام پروژه. پس از آن سعی بر آن خواهد بود که طراحی انجام شده، با لحاظ تمامی استاندارد های لازم، با بودجه کارفرما نیز انطباق داشته باشد.

۳- آیا در گروه معماری کارمانی می توان پروژه را بر مبنای بودجه کارفرما، طراحی و همچنین اجرا کرد؟

  • همانطور که ذکر شد در این شرایط مهم این است که در اولین جلسات مشاوره و پیش از شروع طراحی بودجه مورد نظر توسط کارفرما ارائه شود تا مراحل اجرایی با توجه به این موضوع پیش برود.

۴- آیا گروه معماری کار مانی می تواند پس از شروع پروژه و در مراحل مختلف من جمله مراحل طراحی و اجرا ، تغییراتی را در پروژه، با توجه به درخواست مجدد کارفرما، لحاظ نماید؟

  • بله ، البته در صورتی که در هر مرحله منطبق با قرارداد مربوطه ، بین کارفرما و گروه معماری کارمانی این توافق انجام گیرد تغییرات بلامانع خواهد بود ، اما در صورت پیشرفت مراحل طراحی و یا پیشرفت فیزیکی پروژه تنها با لحاظ شرایط خاص این امر محقق می گردد.