مدل های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

مدل های طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

در این مقاله می خواهیم نمونه های معروف مدل های معماری و دکوراسیون داخلی خانه ها و ساختمان های مسکونی دنیا را برای شما بیاوریم.

همان طور که در مقالات قبلی بیان کردیم معماری داخلی یکی از عناصر مهم و به یاد ماندنی در ذهن اهالی آن ساختمان است. حال شما اگر مد نظرتان معماری داخلی مسکونی باشد یا معماری و دکوراسیون داخلی تجاری اداری یا ویلا سازی یا فضای سبز فرقی نمیکند هر کدام هم شبوه متمایز در طراحی دارند هم نحوه اجرای تخصصی و اشل خود را حفظ می کنند.

معماری داخلی و دکوراسیون داخلی فضای مسکونی یکی از پرطرفدار ترین پروژه های درخواستی است. زیرا فضای مسکونی و منزل یکی از مکان هایی است که افراد بیشترین وقت خود را در آن می گذرانند و همین سبب می شود که طرفداران زیادی داشته باشد و همه تمایل دارند طراحی مدرن و مینیمال را انتخاب کنند هر چند که طراحی دکوراسیون سنتی هم هنوز طرفداران خود را حفظ کرده است.

این مساله کاملا به اقلیم و فرهنگ و سلیقه بر میگردد. در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی کارمانی زمانی که مشتری و کارفرما مراجعه می کند سغی میشود بهترین و بهینه ترین طرح برای ایشان بازگو شود و توجیح طرح منطقی برای پروژه یکی از رسالت های کارشناسان معماری در شرکت کارمانی است. ولی مبحث سلیقه جریانی است که باید به آن احترام گذاشت و صاحب پروژه مختار است طرح را آنگونه که دوست دارد بازگو کند و درخواست دهد.

شرکت کارمانی معمار آرزوهای شما است و این شعار همیشه سرلوحه کار ماست.

شما برای هر طراحی هر فضایی که به کارمانی مراجعه کنید دیپارتمان مورد نظر راهکار مناسب حال را می دهد شرایط موجود با آنچه که میخواهید را چابه جا میکند.

یکی از پرطرفدار ترین دپارتمان شرکت کارمانی قسمت طراحی و دکوراسیون داخلی منزل و  مسکونی است فضای مسکونی جزو دپارتمان های فعال شرکت می باشد که همیشه صف انتظار در آن بی پایان است و از این اعتماد و استقبال احساس غرور میکنیم که توانسته ایم طرحی متفاوت ارائه دهیم که طرفداران زیادی را جلب کند.

نمونه طرح های فضای مسکونی را که کارمانی طراحی و اجرا کرده است می توانید در قسمت گالری و نمونه کارها مشاهده فرمایید.

حال می خواهیم به اثرات برتر طراحی معماری و دکوراسیون داخلی در نقاط مختلف دنیا بپردازیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید